19 Februari

usch, tiden bara springer iväg;
och projektarbetet ger mig ingen lugn och ro.

helgen har varit urmysig. i fredags var det praktik hela dagen, färgade ann-helen och sandra! på kvällen så var jag bara hemma med mamma & pappa. vi drack lite vin och tittade på tv. det är någonting man borde göra oftare.

i lördags kom erika hem till mig och åt mat, sen bar det av vidare mot huaröd och hem till henke! väl där så träffade vi rosa, en liten bebis som de var barnvakter till. (URGULLIG!) vi kollade på melodifestivalen och snackade strunt, sen var vi tvugna att åka vid halv 10 så vi hann med erikas tåg till höör. jag hämtade alexander vid stationen typ, en kvart efter jag hade lämnat erika. min sötis!

ända sedan han kom hem så har det varit mys. i går var vi i malmö och i kristianstad, handlade present till cissi och hade det allmänt trevligt. på kvällen tittade vi på film och somnade tidigt. idag åker han igen; tillbaka till stockholm. vi ska köra in till stan vid halv 2-tiden.

efter jag har lämnat honom så ska jag köra bort till cissi och fota henne till mitt projektarbete.
jag måste verkligen sätta fart nu.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback