24 Februari

jag tror bestämt att det är dags för lite uppdatering.
det känns som jag har legat lite på latsidan.

lovet har varit jäkligt annorlunda. har jag inte jobbat så har jag gjort projektarbete eller något annat, vilket resulterar i att jag inte känner mig ett dugg utvilad. det är väl så när det börjar närma sig slutet. imorgon ska jag ta mina sista bilder och sen ska jag börja scrappa i mina böcker.

i fredags jobbade jag, som sagt. karro kom upp och färgade håret och cissi blev också vidgjord. annars var det ganska lugnt, vilket var rätt skönt faktiskt. man hade tid att prata med de andra på rasterna och man kunde sätta sig ner utan att känna sig som en syndare. på fredag blir det nog lite mer stressigt, dock. både fia och hanna är lediga så vi är bara tre som jobbar. men roligt ska det bli!

igårkväll var jag hemma hos isabell. det var lätt flera århundraden sen sist, eller det kändes så i alla fall. det bjöds på jättegod pizza och så drack vi vin (kanske lite för mycket?). vid 10-tiden hade isabell bokat en bana till oss på bowlingen på näsby. skitroligt hade jag, det kändes dock lite ensamt utan alexander.

jag hoppas att min snutt kommer hem på onsdag.
det hade gjort min vecka.


vi funderar på utlandssemester i sommar. när vi båda är lediga och kan umgås på riktigt! jag måste fråga på salongen, hur det blir med arbetstider och sånt. alexander får väl också ta reda på det. kroatien igen hade varit så underbart! ja, vi får väl se hur det blir.

imorgon börjar jag inte skolan förrän halv 4.
mias visning ska bli spännande!
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback