26 Februari

jag känner mig sjukt dålig idag.
feber, ont i halsen och vad tusan gör jag i skolan?

helt ärligt, vet jag faktiskt inte själv. det ska vara frisörvisning ikväll och wella ska använda sig av våra lokaler när de ska förbereda sina modeller. jag, knäppgöken, anmälde mig som frivillig att hjälpa till om de behöver hjälp med att tex. skölja ur färg, föna hår osv. denna sjukdomen kom jäkligt otajmat.

ikväll måste jag plugga svenska (efter visningen), vilket betyder att jag inte kommer i säng förrän assent idag heller. imorgon är det skola, på kvällen är det gospel och på torsdag ska svenskan lämnas in. detta ska nog lösas på allra smidigaste sätt. javisst!

nu ska jag gå och se om berina har kommit till skolan, eller amanda kanske?
ha det najs.
tja. 


Kommentarer
Postat av: Erika

Var är du? jag sitter uppe vid frisör :P Ses snart!

2008-02-26 @ 10:17:20
Postat av: Cissi

Naglarna blev bra. Vad roligt att du blev modell! Tjingeling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback