28 Februari

på lördag ska jag äntligen åka till hörby och fixa till mina naglar!
jag hoppas att lina har hittat på något riktigt fräckt till den här gången :)

dagen har varit bra, lite dryg dock. började skolan vid 9 och hade lektioner till tolv, sen hade vi en jättelång håltimme så jag, erika och elin åkte ut till skopunkten och latjade lite. väl tillbaka i skolan så hade vi vår engelskalektion (lite tidigare för en gångs skull) och sen var skoldagen slut.

efter skolan åkte jag hem till cissi och andré, åt lite pepparkakor och tittade på tv. cissi kom hem en liten runda innan hennes träning, men lämnade mig ganska snabbt igen. sen kom andré hem och så repade vi lite till på lördag (det kommer bli urbra!).

nu ska jag återgå till min hemtenta i litteratur så jag kan skicka iväg den någon gång.
ha det najs, på lördag är det fest!
tja.

Kommentarer
Postat av: Erika

FÄST FÄST. Jag hittade en som hade de skorna som vi skrattade åt när jag väntade på tåget. Berättar om det på lördag. Jag skrattade ^^ Mohahahahihihihoho. Puss!

2008-02-28 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback