6 Februari

i've got go inspiration.
särskilt inte till att plugga på ett religionsprov och ett i företagsekonomi.
blääää!  

idag åker alexander till stockholm och skyddar kungafamiljen (som lolle säger). det känns konstigt. nu ska han vara borta i ungefär.. 4 veckor allt som allt. det är lång tid. men jag är ju lite van och har ju faktiskt en del annat att syssla med. i tanken är han alltid däremot. min alexander!

jag längtar verkligen tills jag ska göra vid mina naglar på onsdag.
de ser ut som en katastrof.

imorse klippte jag min pappa på modellpasset. finishklippning stod på schemat! han blev så fin, så. han avslöjade även att storebror råkat försäga sig till mamma angående hennes födelsedag på måndag. hur ska vi lösa den här situationen? haha, klantstoffe!

nu ska jag återgå till religionen.
det enda som snurrar runt i skallen är imamer, koranen och davidstjärnan. helt seriöst.
ha det najs, tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback