15 Januari

då var vi tillbaka i rutinen igen.
alexander har åkt, man stiger upp när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt.
inte någon rolig historia.

igårkväll var vi i helsingborg på föreläsning om det kommande gesällbrevet. marie körde ner och jag, sandra, amanda & mia var passagerare. resan dit var helt okej, det enda som var lite läskigt var att marie nästan körde på en cyklist och jag skrek som en galen pensionär! vi åt även middag på mackedonkan i helsingborg och fick vägledning av typ 5 personer, ha! föreläsningen var tråkig (iallafall lite halvt onödig), så vi gick när de som tog tåget gick. att hitta ut ur helsingborg var inga problem, dock förstår jag inte varför rävar springer på motorvägen. jag menar, den kunde iaf valt en väg där chauffören hinner stanna. för det gör man minsann och dag inte när man kör i 110.

nu är det skola. har precis varit på maxi med mamma och nu sitter jag här. ska köra till hörby efter skolan och fixa naglarna! undrar hur de ska se ut idag? inte en blekaste! jag tror att lina får bestämma lite.

ikväll hoppas jag att världens bästa alexander hör av sig. (fast han skulle ut och vandra, samt sova i tält.)
det hade varit mys
hejdå.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Wow, update.

Postat av: Erika

Nämen, här hittade jag Lottes blogg.
Trevligt trevligt! :)

2008-01-21 @ 18:08:25
URL: http://kiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback