22 Januari

jag är trött, förkyld och jag saknar alexander!
bra start på veckan, charlotte.

kalendern är fullproppad med saker som jag ska göra denna veckan. ikväll skulle jag (egentligen) tränat, men jag är förkyld så jag ska istället hälsa på mormor på sjukhuset. imorgonkväll är det gospelrep (sista innan konserterna), på torsdag ska jag jobba mellan 15-20 + att hanna ska färga mitt hår efteråt.

på fredag är det begravning på dagen.
känslan av att veta att man aldrig mer kommer kunna prata med sin farfar är outhärdlig.

på fredagkväll är det första gospelkonserten och efter den tänkte jag & alexander ha mys med cissi & andré. (jag skriver det här för att jag vet att du läser det, cissi.) på lördag är det ännu mer gospel. sista konserten (lördag 18.00) är den som familj och vänner ska gå på och den kommer bli allra bäst. det ska bli riktigt roligt!

jag har äntligen fått tag på andreas (kantorn i degeberga) som ska spela på alexanders farfars begravning, och jag ska sjunga. han har fått reda på vilka låtar det är och jag tror att allting är färdigdiskuterat. vi ska ha ett repdatum till dock, undrar när jag ska hinna klämma in det?

nu ska jag gå och se på när malin färgar & klipper erikas hår.
hej'rå.

just nu:
som en bro över mörka vatten - helen sjöholm.
stämmorna är ljuvliga.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Onsdag slutar jag 15.00 så då kan vi fota. Hinner vi lägga en toning i mitt hår också? Hade varit nice. Och jag kan tänka mig att mysa med Alexander men inte med dig. Hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback