28 Januari

i fredags var det begravning.
nu har vi satt punkt; dock är saknaden stor.


det har varit en gospelhelg, vilket har varit jäkligt upplyftande. jag tycker om gospel, jag tycker om lotta & uffe och jag tycker om kören. vänliga själar hela bunten! konserten i lördagskväll var lätt den bästa. publiken hängde med och vi sjöng lite på rutin (eftersom vi haft två konserter innan). det var najs!

helgen (förövrigt) har varit en alexanderhelg. han har känt sig lite krasslig och jag med, så vi har kurerat varandra. vi tittade på "i am legend" i söndagseftermiddag. helt okej film, faktiskt. det känns lite utjatat med själva virusgrejen, bara.

oj, jag glömde nämna att vi var på lite mys/party hemma hos cissi & andré i fredagskväll. jag drack cola, vilket var lite tråkigt, men alla andra verkade ha trevligt och det hade faktiskt jag också (även utan alkohol i kroppen). cissi & sandra drog ut vid 23-tiden och efter det så blev det lite lugnare. jag & andré satt och sjöng lite ballader (han spelade gitarr), och det var helt okej. vi körde hem vid halv 1-tiden och jag stupade i säng med en alexander som var askalas.

inatt sov jag hos erika.
myspys med godis, chips och "coyote ugly".

nu ska jag snart bege mig till österrängskolan och ragga skjuts av min mamma.
det ska bli skönt att komma hem och slänga mig i soffan.
tja'rå!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer inte hända något om du inte planerar in min färgning av håret! Punkt. Hörs! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback