29 Januari

idag har jag och alexander varit tillsammans i 2 år & 9 månader.
jag saknar min snutt.

dagen har bestått av i stort sett ingenting. på engelskan var det mest snack, på lunchen åkte jag in till stan och köpte ett par ofantligt snygga stövlar, anna-lenas lektion var mest latjande och otroligt dåliga dockor. efter skolan åkte jag, malin, jessica och amanda till pastavagnen för att äta mat och sedan vidare till barbacka där vi skulle repa till modevisningen imorgon. det ska bli så roligt!

NU sitter jag i min kära storasysters & andrés lägenhet och har faktiskt precis svarat i deras telefon, då ingen är hemma. ha! jag provgår i mina stövlar litegrann och funderar på att göra en kopp te och bänka mig framför tv:n. jag ska ringa till lina och bestämma tid för naglarna också. TUSAN! det glömde jag innan.

för er som har missat det i dagens kristianstadsblad så är det modevisning imorgon, den 30 januari kl. 19.00, på barbacka! välkomna, välkomna. det kommer bli sjukt bra :)

ha det gött.
tja!

Kommentarer
Postat av: Erika

Om jag inte klantar till öppningsnumret, då sabbar jag allt :O

2008-01-29 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback