5 Januari

detta tar så sjukt hårt på mig.
jag vill spola tillbaka bandet och vara tillbaka på julafton.

inatt var det egentligen meningen att jag skulle sova hos alexander, men efter att ha försökt få lite sömn i tre timmar så åkte jag hem istället. satte mig i köket, drack te och pratade med mamma. vid 6-tiden tittade jag på klockan för sista gången, så efter det somnade jag nog. alldeles säkert av utmattning.

idag sov jag länge. åt frukost i lugn och ro och körde sedan hem till alexander. hade varit mys hela dagen. vi såg på "underbar och älskad av alla", som var lite sådär. jag hade nog lite för höga förväntningar på den filmen.

ikväll ska ewalena och lolle ha gäster, vilket betyder massor med god mat. jag är sugen på ett glas vin, men alexander ville att jag skulle köra om vi skulle någonstans. han kanske ska låta bli ölen? hi! vi får se vad han tycker om det förslaget.

skolan börjar på tisdag.
håhå jaja.

nu ska jag gå ner.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback