8 Januari

igår målade jag och alexanders om hans rum. det ska numera vara rött och det blev verkligen skitsnyggt. tur att jag spenderar så pass mycket tid hemma hos honom, ha! det var faktiskt ganska roligt att måla runt fönsterkarmar osv. utan att darra på handen. måla om rummet borde man göra oftare!

idag är jag tillbaka i skolan. jag har lite blandade känslor, faktiskt. det är skönt att vara tillbaka till sin gamla, rutinerade vardag (eller något?). dock är det tråkigt att behöva vara i skolan när alexander är hemma sin sista vecka. ångest? JA!

imorgon är det gospel igen. jag slutar vid halv 12 och hoppas på att cissi inte jobbar, så vi kan fixa med mitt projektarbete. måste börja ta korten på henne, annars är jag kokt.

nu ska jag pallra mig bort till blekedamm och äta mat.
inte för att det är så gott, men...
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Rött? Ska ni starta bordell? Mahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback