Lördag 26/7

TJUGOSJÄTTE JULI?! Tiden fullkomligt springer iväg. Snart är det augusti och eftersom alla helgerna i den månaden är totalt fullbokade så kommer det säkert gå lika fort då. September, oktober och november närmar sig med stormsteg!

Hela veckan har varit toppad. Full rulle på salongen och ja, det ska sitta fint med lite lön för mödan. Jag längtar galet mycket efter att shoppa. Har varken haft tid eller plånbok nog att göra det på sistone. Igår slutade jag jobba klockan 6 och stressade sedan på mig festkläderna för att hinna vara i Degeberga klockan 7, där vankades det 20-årskalas för Philip Ekelund. Jag hade en trevlig kväll fast den försvann i ett nafs! Konstigt att tiden gick så fort.

Idag har jag och Erika varit vid stranden. Varmt på land, mycket vågor och jättekallt vatten. Det sista var väldigt tråkigt, men vi hoppas på lite varmare imorgon. Nu har jag och Alexander precis ätit god mat med familjen Håkansson. Vi tänkte ta en liten runda till Åhus för att köpa glass. Superfint väder är det ju! Man blir glad. Imorgon är det som sagt stranden på schemat. Det gäller ju att passa på medans man är ledig.

Nu har jag inte tid längre.
Alexander ska få en puss, eller två!
Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback