Torsdag 3/7

Igår var jag och mamma på stranden (min lediga dag!) och det var hur gött som helst. Naturligtvis ingenting om man jämför med Kroatien, men om man jämför med fjolårets sommar så var det hur gött som helst. Vattnet var lite kyligt dock, men jag badade ändå. Fick intala mig själv att jag verkligen var tvungen att svalka ner mig. När vi kom hem så duschade jag av mig snabbt, bytte om och sen körde vi ner till mormor. Så klippte jag henne och rullade upp lite spolar; hon blev så söt så! Vid halv 7-tiden åkte jag bort till Anna och så hade vi följe bort till idrottsplatsen där herrarna spelade match. Det var riktigt roligt att se och vann gjorde de också; heja Degeberga! Som avslutning på kvällen blev det ett OneTreeHill-avsnitt med min älskade pojkvän som hade ett jäkla jobb med att hålla ögonen öppna.

Idag har jag jobbat på salongen som en tok. Värmen har varit lite halvt outhärdlig, men som sagt så ska jag inte klaga. Jag har klippt, klippt, klipp och gjort slingor på Ann (som jag typ blev förälskad i). Hon var helt underbar. Snäll, glad och positiv hela tiden! Tänk om alla kunder kunde varit så? Innan jag gick hem så klippte Hanna mitt hår i nacken, så nu är det snäppet kortare men också snäppet snyggare. Hon är duktig, min lilla arbetskamrat.

Nu sitter jag här. Överväger en dusch och ska nog minsann gå och ta en sådan strax. Imorgon är det fredag, vilket betyder att jag ska jobba. Det betyder dock också att det är Kristianstadsdagarna vilket innebär FEST! Eller ja, fest och fest. Erika ska spela fotboll på lördag och jag ska jobba, så vi ska ta det lite lugnt båda två (dock säger jag inte att jag ska vara nykter, mina vänner. No worries!) Men det blir inget fullt ös - medvetslös. På lördag däremot; då ska jag och Erika supa till (även om vi måste göra det själva!) Haha.

Ha det najs, nu ska jag duscha!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erika

:)

2008-07-08 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback