Lördag 14/6

Om exakt en vecka sitter jag i Trogir, Kroatien.
Jag kan slå vad om att jag dricker vin och röker med Alexanders pappa, helt seriöst!
Fan vad gött det ska bli!

Dagen har varit riktigt bra. Vädret har kanske inte varit strålande, men vi har sluppit regn i alla fall! Jag och mummy har kört Skåne runt (känns det som!). Vi började färden till Huaröd, sen bar det av till Sönnarslöv och sen återvände vi till Degeberga igen. Naturligtvis talar jag om kyrkogårdsbesök! Haha. Efter kyrkogårdarna åkte vi hem och mellanlandade för att sedan åka in till Vilan och se vårt KDFF möta Umeå IK. Det gick som det gick, men vad ska man säga? Vi såg Hanna Ljungberg stretcha typ 2 meter från oss, haha! Hon såg inte riktigt ut som man förväntat sig. Biffiga axlar, dock. Efter matchen åkte vi hem med rallybilen (Balex bil), för att göra maten klar så vi kunde äta den samtidigt som vi tittade på den "riktiga matchen", så att säga. Det gick ju också som det gick, tyvärr. Men Zlatte gjorde mål i alla fall. Han är kung!

Nu har allt lugnat sig. Syster har åkt hem till sitt och jag börjar bli ganska trött i ögonen. Imorgon har jag och mamma bestämt att vi ska åka till stranden även om vädret inte verkar lovande här hemma. Jag vet inte riktigt varför, men om det inte är fint där nere så kan man ju alltid köpa en glass. Eller? :)

Som sagt, så ska jag nog gå till sängs snart. Alexander är i Stockholm med Henke, Ola och Mats för att se Foo Fighters (eller de har nog redan sett dem), så jag har ingen som snarkar bredvid mig inatt. Både ledsamt och skönt, faktiskt. Nåväl, jag vet att han är i trygga händer när han är med grabbarna grus. De brukar ha kul ihop! Nu kom jag förresten på vad jag ska göra imorgonbitti! En liten springtur så jag (kanske, kanske,kanske) kan få bort det som gör ont i min vad innan matchen  på tisdag. Det ska bli skönt och springa lite!

Godnatt och ha det bra.
Och om jag inte nämnt det så saknar jag Anna Persson som in i tusan!
Tjaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback