Lördag 20/6

Idag är det midsommarafton och det vankas party hemma hos oss ikväll. Tyvärr är vädret (än så länge) inte det bästa, men det finns ju ingenting att göra åt det. Pappa har satt upp partytältet i trädgården och mina föräldrars kompis Inge ska ta med en sån där värmegrej, så vi slipper sitta och frysa om det blir lite kallt. Det börjar lukta mat och jag har precis dukat färdigt, så nu ska jag snart ställa mig i duschen.

Annars så har dagen varit lite smått stressig. Körde hem från Alexander klockan 10 för att packa min resväska. Vi åker ju inatt och det ska bli SÅ SKÖNT! Vid 11-tiden åkte jag ner till min allra bästa vän i hela världen; Anna Persson. Vi hann med en massa tjejsnack på två timmar, för sen fick jag åka hem igen då jag lovat att vara till hands om de här hemma behövde hjälp med donandet.

Nu kommer snart storasyster, så då blir det mer fix!
Det ska bli så roligt ikväll!

Ha en bra midsommar, allihopa.
Amanda och Erika, det var jäkligt trevligt att träffa er igår.
Vi hörs när jag kommer hem igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback