Måndag 16/6

Nu börjar man känna av att skolan verkligen är slut.
Helt jävla galet.

Dagen har varit helt okej. Jag har varit taxi (eller hemtjänst) till min kära lillebror som skulle till astmaläkaren i eftermiddags och det var najs. Vi fick till några riktiga samtalsämnen i bilen där. Anitas "blås-blås-blås-blås-blååååås" är en klassiker. Efter det åkte vi hem och jag somnade framför tv:n. Dumma mig, men det är ju så skönt! Vaknade vid 5-tiden och gjorde mig klar till träningen som började halv 7. Så otroligt gött det var att träna! Det regnade som fan, vilket störde alla, utom mig eftersom jag älskar att springa i regn. Imorgon är det match och jag är taggad!

Nu är det alltså snart dags för vuxenlivet. Jag älskar min chef, Fia, för att jag fick ledigt denna veckan annars hade jag varit psykiskt utmattad redan nu. Det har varit så skönt att bara vara utan att behöva tänka varken på bu eller bä. På onsdag sätter det igång (i alla fall så smått). Jag och Cia ska jobba själva på salongen och det ska bli så mysigt så. På torsdag är det också jobb som gäller och sen är det stängt på salongen på fredag. Då är det midsommardags och det vankas kalas hemma hos oss! Det blir mat, lekar, dricka, snapsvisor och hela fadderittan, dock blir det ganska lugnt för mig och pojkvän + mina "svärföräldrar" då vi åker till KROATIEN dagen efter klockan 4 på morgonen.

Imorgon (den enda dagen jag inte klargjort redan!) är det sovmorgon som gäller. Det har jag redan bestämt. Sovmorgon med STORA BOKSTÄVER. Man måste ta sina chanser! Sen ska jag träffa Cissi i stan och vi ska gå till tatueraren och kolla på lite skisser. Kanske, kanske, kanske boka tid? Det ska bli skönt att få det överstökat i alla fall! På kvällen är det match mot Åsum på Wendesvallen och vi ska kötta. As always!

Nu ska jag gå och kolla lite på tv innan jag drar mig till bingen.
Ha det najs och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback