Onsdag 11/6

Idag tar Anna-Panna studenten!
Stort grattis!


Själv har man varit med om det nu; Skattjakt, karneval, studentfest och balen. Det känns så konstigt att allting faktiskt är slut nu. Jag kommer sakna min klass så grymt mycket, och särskilt allt som vi gjort tillsammans. Som vi sa; GRILLFEST HOS MARIE i sommar. Det hade varit det ultimata.

Annars? Skattjakten var skitrolig och karnevalen likaså. Studentdagen var nog den bästa i hela mitt liv. Alla som kom på festen som man olyckligt nog inte träffar så ofta annars. CH gjorde mig jätteglad som kom på mitt kalas! God mat och trevligt sällskap är de rätta orden att sumera kvällen med. Vid 23-tiden åkte vi in till stan; jag, Johannes, Alexander, Cissi och André. Jag gick till T-baren och träffade inte de andra förrän vi skulle hem. Fy sjutton, vad trevligt det var!

I söndags var det bal på Bäckaskog. Alla var så himla fina och man kände sig själv så fruktansvärt fin! Var nästan rädd att förstöra klänningen bara man rörde sig. God mat, men det blev lite stelt med sällskapet eftersom man inte kände varandra. Visst, att alla var trevliga men det hade ändå varit lite roligare att få sitta med sin egen klass. Men men, det går inte att ändra på nu. Vid 12-tiden hämtade min prins mig vid portarna; då var jag nöjd och trött.

Nu om dagarna är det ganska slappt. Nästa vecka börjar jobbet på allvar, så då blir det till att tagga till. Dock ska vi till Kroatien dagen efter midsommar, så jag får lite semester till där! Det ska bli så underbart skönt och efter vad vi har hört så är det tydligen ett jättemysigt ställe med fina stränder och god mat! Det kan nog inte bli bättre just nu :)

Hv3; Alla som inte dansar är våldtäktsmän.
Ha det så bra!
Tja'rå.

Linnéa & Jag.



Jag och Maggis på T-baren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback