Torsdag 12/6

Slappedagar i all ära! Jag har varit otroligt lat hela denna veckan och det med all rätt; då jag börjar arbeta nästa vecka. Inte mycket sol och det blir man lite nere av. Jag har inte speciellt mycket att förtälja om de senaste dagarna, faktiskt. I går var jag en riktig arbetsmyra, då min käre pojkvän nyligen kallat mig för latmask. Det resulterade i att jag städade hans rum igår, när jag inte kom hem ifrån Slätteberga. Dåligt väder + Ingen skjuts hem = Städa Alexanders rum, med andra ord. Man kan ju säga att han var lagom nöjd när han kom hem. Hade planer på att aldrig skjutsa hem mig, typ! :)

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp förvånansvärt tidigt (nästan okristligt tidigt) för att komma hem från Alexander. När jag väl kom hem så sov jag en stund till och gick upp vid halv 10. Två mackor och en kopp te framför tv:n och sen var jag fit for fight. En lång pratstund nere hos mormor, som för övrigt lånade mina stora D&G-solglasögon (megafejk). Snacka om att jag hatar mig själv för att ha slarvat bort kamerasladden!

Nu har jag precis kommit hem från mormor. Tänkte ta ett rejält tag på mitt rum (och kanske hitta min försvunna, svarta klänning?). Jag har ingen aning om var den är! Efter det ska jag laga mig något gott att äta och sen ska jag ner och träna. Springa av mig lite energi. Åh, vad sommaren är härlig!

Imorgon funderar jag på om jag kanske ska åka in till stan? Är vädret kalas så funderar jag dock hellre på stranden. Vi får nog fundera lite på det där. Ha det så bra, allihopa!

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback