10 Mars

min lilla plutt fyller 20 år om 8 dagar.
vi börjar bli vuxna nu, haha!

usch, jag är så äckligt trött på mitt projektarbete nu. sista datumet för inlämning är på studiedagen efter påsklovet, men allra helst så vill jag lämna in det innan påsklovet så jag slipper tänka på det när jag är ledig. så nu är det verkligen finslipning på boken och slutrapporten varje dag (och halvt om nätterna). galet egentligen.

nu sitter jag på frisörskolan. väntar på bussen som går vid halv 4 till stan, sen ska jag åka vidare till österäng och åka med mamma hem. det är så sjukt skönt att slippa degebergabussen som tar skitlång tid när man verkligen bara vill hem. färgade linnéa imorse på modellpasset och jag måste säga att färgen blev riktigt jäkla bra. hur naturlig som helst. det var skoj. fick även ett tack-sms från andré, då han skrev att han gillar sin färg ordentligt mycket. trevligt att göra mina vänner nöjda!

på fredag kommer alexander hem och sen har han påsklov i en vecka (tragiskt nog veckan före mig!), men ändå. det kommer nog kännas ordentligt konstigt, kan jag medge. med tanke på att vi inte träffats en hel vecka i sträck sen i vintras. sova tillsammans ska bli mysigt dock!

på torsdag åker jag och min kära storasyster till stockholm. vi ska bo hos vår farbror göran första natten, mellan torsdag och fredag för att umgås. på fredagen ska vi shoppa och på kvällen ska vi gå och titta på melodifestivalgenrepet. det ska bli så himla roligt och se sibel! efter det så ska vi åka hem till cissis gamla skolkamrat maria, som är au-pair där och har lägenhet på söder. så ska vi sitta och snacka, dricka lite vin och gå ut. på lördagen är det ännu mer shopping på schemat och sen ska vi åka hem vid 4-tiden. vi är i kristianstad runt 9 och då ska andré (som så snällt ville) köra mig till bjärlöv och robin bergs 20-årskalas. jag längtar så jag nästan spricker.

nu ska jag bege mig.
ha det bra, tja!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Wow :) det låter minsann inte dumt alls :D ses någon dag! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback