11 Mars

idag är det långdag på schemat.
skola mellan 8 & 16, jobb mellan 17 & 20.

nu sitter jag bara här. lektionen börjar 10.40 och jag är här så tidigt för att jag egenligen ska göra projektarbete. det ska jag göra också; behöver bara sitta här en liten stund till. efter skolan idag så ska jag till salongen och färga lindas hår. hon ger mig fria händer! det ska bli trevligt.

fick inget samtal från min plutt igår.
jag vet att han är upptagen, så det gör inte så mycket.
jag tycker om honom ändå ♥

nu ska jag ta tag i mig själv och göra projektarbete.
tja!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

Postat av: Isabell

Javisst :) Självklart vi ska ses. Anna P. nästa ! :)

2008-03-11 @ 16:12:16
URL: http://giuffrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback