14 Mars

åh, stockholm är underbart.
här hade jag kunnat stanna!

igår kom vi hit vid 4-tiden efter en väldigt, väldigt lång tågresa. farbror göran kom och mötte oss vid tåget och så pallrade vi oss hem till hans lägenhet. Vi åt italienskt till middag och så satt vi och drack vin & pratade strunt. vid halv 9-tiden bestämde vi oss för att gå en runda på stan (så göran kunde visa oss en bra shoppingrunda!) och så  avslutade vi kvällen med att ta en öl på en "salsabar". var hemma vid halv 12 och så var jag jäkligt trött, vill jag lova.

imorse vaknade vi vid 9-tiden, åt frukost och gjorde vi oss. Vid 10 stack vi ut på stan och började shoppa. jag har hittat massor och återigen massor av kläder. Handlade dock inte allt jag hittade då maria ska visa oss söder imorgon och då ska vi ju självklart shoppa lite till.

nu har vi precis kommit hem. så den närmsta timmen ska vi slappa och sen ska vi traska ner till åhlens city med våra resväskor för att träffa maria. efter det så ska vi käka, åka hem till hennes lägenhet och lämna vår packning och vid 18-tiden ska jag & cissi ta oss till globen och se melodifestivalgenrepet. sen ska vi sova hos maria inatt och shoppa imorgon, som sagt.

nu ska jag återgå till att vara social med de andra.
ha det bra!
hej'rå.


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter underbart! :)
En sådan "mini-semester" hade inte suttit helt fel! :)
Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback