17 Mars

imorgon fyller alexander år (som för övrigt är hemma och har påsklov nu - yeah!) och jag har hittat en riktigt, jäkla bra present som är allt annat än det jag hade tänkt köpa från början. det är riktigt skönt, vill jag lova!

stockholmsresan är nu avklarad och fast det var underbart, så var det väldigt skönt att komma hem. det är väl så; "borta bra, men hemma bäst". jag shoppade massor och är väldigt nöjd med alla mina inköp. melodifestivalen var sjukt bra live. jag har förvisso varit där förut, men i år var det extra spännande eftersom allas vår SIBEL var med och sjöng. det är som jag och cissi konstaterade; "trots att man sett henne i konserthusets lilla sal så himla många gånger, så är det så sjukt mycket mer mäktigt att se henne i globen". 

i lördagskväll var andré så snäll och skjutsade mig till robins 20-årsfest. där var inte så värst mycket folk, och vissa typer var helt jävla sjuka i huvudet. men alexander var där, och isabell & johan också. så jag levde loppan ändå. något jag verkligen stör mig på dock; är folk som inte har några som helst grunder till sina åsikter och kallar människor (som de förövrigt knappt vet vilka de är) för svartskallar. nej, honom vill jag gärna inte träffa fler gånger.

nu ska jag snart pallra mig till min systers lägenhet och hämta alexanders present (som jag har förvarat där sen i lördags, då min pojkvän är ganska duktig på att snoka när det börjar närma sig hans födelsedag!). sen ska jag åka med mamma hem & sova hos alexander inatt. MYS!

ha det så bra.
hejdå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback