3 Mars

helgen har varit underbar.
mamma & cissi hade gemensam fest och alexander var hemma.
för min del kunde det inte bli bättre!

i fredags var det bara mys. jag hade praktik hela dagen med endast två av mina annars 4 frisörkompanjoner. fia och hanna var lediga så jag jobbade med cilla och cia. det var gött; fullt schema hela dagen. då hinner man inte tänka på att man kanske är trött eller hungrig. efter jobbet så rusade jag till bilen och körde i full fart hem för att dels hjälpa mamma och cissi att duka till kalaset, men mest för att komma hem till min snutt.

i lördags så var jag hos lina i hörby klockan 10, för att fixa naglarna. de blev prima! sen åkte jag hem till alexander och hade lite mer mys innan jag skulle åka hem för att umgås lite mer erika innan kalaset. vid 18.30 var allt i full gång och kalaset var slut klockan 2, typ. min käre pojkvän hade fått lite för mycket i sig, så han fick lite hjälp i säng direkt när vi kom hem. sen blev det tjejsnack och ostbågar, i gästsängen med erika och amanda.

igår var jag bakfull. vi började dagen med en stadig frukost hemma hos familjen håkansson, sen skjutsade lolle erika och amanda till huaröd så de kunde hämta sina bilar och jag körde hem för att byta om. det vankades restaurangbesök med släkten håkansson klockan 1. maten smakade bra och sällskapet var väldigt trevligt.

vi kom hem vid 4-tiden och då åkte jag hem till mig för att byta några ord med min farbror göran som skulle med tåget till stockholm, klockan 19. vi ska ju upp till honom nästa vecka; jag och cissi. det ska bli gött, då min käre farbror äger en lägenhet på drottninggatan. haha!

till kvällsmat hade jag önskat kebab (bakfull som jag var) och det överraskade min käre pojkvän mig med.
han är underbar!

nu är det dags för mat.
tja'rå.

lite bilder från kalaset! (lånade av dig, amanda.)

image35

jag och cissi.

image36

jag, mamma och cissi sjunger en liten trudelutt.

image37

mina älskade frisörvänner.

image38

alexander (som alltid ska prata när man fotar) och philip.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

Postat av: amanda

Det var jättekul på festen :) Glad att jag fick komma. :) Vill se fler bilder! :) Pussokram vännen min.

2008-03-08 @ 16:43:26
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback