fredag (och äntligen helg!)

nu har jag precis kommit hem ifrån en stressig dag på jobbet. bra stress, vill jag lova. man blir pigg och alert! jag har haft precis lagom med kunder och kunnat ta lite små pauser, då jag har snackat strunt med mina frisörtjejer. det har varit en helt perfekt arbetsdag och det bästa av allt är att nu är den slut! ha.

nyss hemkommen och verkligen inte ett dugg sugen på att laga mat, så jag och lillebror syndade precis genom att ringa ner till pizzerian. kebabrulle sitter fint i kistan och vi behöver ju inte direkt tänka på vikten någon av oss. ah, det är fint det.
¨
balex är hemma!
han skulle på besök hos sin farmor och jag ska duscha, äta och vila lite men SEN ska vi träffas. det ska bli så trevligt, så trevligt. imorgon är det slappe hela dagen och på kvällen är det tjejkväll inne hos min kära storasyster. alexander har lovat att hämta mig också, som pricken över i:et. det bästa som finns efter en utekväll är att komma hem till sin egen säng och slippa att sova i en trång gästsäng. (fast den är inte helt obekväm, cissi. jag lovar!)

nu ska jag köra ner till degeberga för att hämta vår mat!
bra tidsfördriv; det här.
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback