lördag (och ikväll är det party!)

gårdagen var helt underbar. efter jobbet åkte jag hem och duschade, åt osv. sen körde jag hem till alexander vid 8-tiden och sen var det mys. vi tittade på tv och var allmänt slut båda två, så det blev läggdags tidigt och imorse vaknade jag utvilad efter en god natts sömn. jag körde hem till mig imorse vid 11-tiden och nu sitter jag här.

nu har jag precis kommit hem från degeberga. var nere och handlade lite tillbehör till maten ikväll, och så hälsade jag på mormor. hon såg lite trött ut, men när jag och lillebror dök upp så blev hon genast piggare. nu ska jag snart börja förbereda maten till ikväll (vi ska äta tacos), för jag ska hämta erika vid bussen vid 4 och sen ska vi iväg vid 6-tiden, så det får bli lite tidigare middag ikväll.

imorgon ska jag spela match. min hals är fortfarande skitdålig på morgnarna och det är så fruktansvärt frustrerande. imorse kunde jag knappt prata, vilket roade alexander till tusen, haha! hoppas att det funkar att springa imorgon, bara. det hade varit så himla kul att få kötta lite.

bläää, jag är så trött på att inte kunna lägga upp några bilder. mina föräldrar har med sig kameran på semestern och jag har inte direkt några bilder på denna datorn. jag tror dock att jag avslutar med några gamla godingar, haha.

image43
Den allra första bilden som alexander skickade till mig. min snutt!

image44
från en förfest hos philip ekelund innan kristianstaddagarna.
haha, jag ser ju inte ens ut så längre :)


image45
avslutningsvis; jag och storasyster.
henne tycker vi om!


nu ska jag göra mig lite smått i ordning,
ha en trevlig kväll, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback