måndag (och sista balex-dagen för denna veckan)

jag förstår inte varför min förkylning inte kan försvinna som alla andras gör. jag har haft min sen typ, 2 månader tillbaka och den vill verkligen inte försvinna. jag vaknar med halsont varje dag, i princip. idag var det i alla fall värre än vanligt (det var därför jag tog upp det). jag har halsont, feber och huvudvärk vilket betyder att jag inte kan vara med och spela vår match i eftermiddag. usch, jag blir så arg.

idag är det sista dagen med alexander-balexander. jag ska ner och hälsa på mormor vid 2-tiden, kolla på matchen (som jag egentligen allra helst vill vara med på) vid 3 och sen ska jag åka hem till min snutt för att äta kvällsmat. jag ska sova ensam inatt också, vilket känns lite skumt. mamma och pappa har åkt på semester nu, så det är bara jag och småsyskonen hemma. de ska på varsitt håll ikväll och det betyder ju att jag är själv. fast det fixar jag? det kan nog bli ganska skönt till och med. fast det allra skönaste hade ju varit om lumpen hade lagts ner och alexander hade kunnat vara hemma på heltid.

nej, nu ska jag snart gå och duscha.
efter det ska jag laga något snabbt och enkelt till lunch.
ha det bra!
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback