onsdag (och ett par nya skor)

min dag har varit hur bra som helst. skoldagen började klockan 8 med ett modellpass i finishklippning. jag hade min käre far som modell, vilket var väldigt bekvämt då det är ganska mycket lättare att prata med en kund som man känner. per berömde min finish, faktiskt. man blir så glad då! efter modellerna så fick vi i uppgift att göra en kort-afton-frisyr på varsin docka. ni vet, vågor och volym? haha. nej, iallafall så fick jag till vågorna så fruktansvärt bra idag så det finns inte. ibland har man såna dagar! det kanske inte är så ofta, men när man väl har dem så är det underbart. erika, clipslockar på fredag? :)

på lunchen så åkte jag och erika in till stan för att hon och amanda skulle handla present till alexanders fest och så skulle vi äta mat också. det blev lunch på burger king och det smakade bra. lite lyx i vardagen och ett plus är ju att man inte behöver tänka på vad man äter.

efter skolan åkte jag till salongen för att slinga cissis hår och sen åkte jag med mamma hem. vi körde inom skopunkten för att handla ett par inneskor till mormor och som vanligt så trillar man själv dit, så mamma köpte ett par svarta ballerina skor och jag köpte ett par låga pumps. asgött!

image39


ikväll borde jag egentligen göra mitt projektarbete och det ska jag också. jag ska vara riktigt duktig och göra färdigt mina böcker (fast det är så jäkla jobbigt att skriva för hand). ingen alexander ikväll, men imorgon ska vi träffas. igårkväll var vi ute på restaurang för att han fyllde 20. (min lilla plutt fyller 20, waa!) i alla fall, jag har ju mitt projektarbete hängande över mig, vilket är skitstörigt eftersom jag mycket hellre hade umgåtts med alexander. nåväl, imorgon blir det mys. (dubbelt upp!)

nu ska jag göra något mer vettigt än att sitta här!
ha det bra.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, clips sitter som krocketklubban över benet, underbart (:

2008-03-20 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback