onsdag (och väldigt mycket projekarbete i tankarna)

imorse hade storebror fått sms från mamma och pappa. någonting om sol, bad i atlanten och solbränna. snacka om att man är lite avundsjuk, ha! jag längtar tills vi ska åka iväg i sommar; jag och min balex.

inatt sov erika hos mig och det var urtrevligt. okej, att mina småsyskon också är hemma, men det är ändå ganska mycket roligare att ha en kompis här hemma också. vi drack lite vin, tittade på house och somnade ganska tidigt båda två. imorse vaknade vi båda med igentäppta näsor och jag börjar f¨å lite ont i öronen, vilket inte är så jäkla bra. den där tanten i telefonen (när jag ringde till vårdcentralen) sa att jag skulle fortsätta avvakta. det är inte riktigt det man vill höra om man har varit konstant förkyld i två månader. nej, är det öroninflamation så blir jag förbannad.

som sagt, projektarbetet står mig upp i halsen och jag måste tvinga mig själv att göra det färdigt. det är hemskt att det är så himla lite kvar och ändå så kan jag knappt få mig själv att skriva några rader om vad jag har gjort. det som känns skönt, dock är att det ska lämnas in på måndag och efter det är det finito. gött!

sist men inte minst; så ska jag nämna min underbara, underbar alexander.
snart har vi varit tillsammans i 3 år och jag är fortfarande lika kär ♥

nu ska jag återgå till att skriva i mina svarta böcker (PA)
ha det gött, tja!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha. Nej, men du har ju en ståenden inbjudan till mig. Det har ju inte de andra ;) Du fick väl ett sms dessutom precis?

Postat av: Anonym

öööööööööööö tönt

2008-03-26 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback