tisdag (och myskväll med anna-panna igår)

veckan som gick var den bästa på väldigt, väldigt länge.
nu inser jag hur mycket jag faktiskt saknar alexander i veckorna.
min lilla plutt.

igårkväll var anna persson hemma hos mig och vi hade myskväll med vin & en massa goda tilltugg. tjejsnack, tjejsnack och lite tjejsnack, vilket var jäkligt skönt. vi pratar alldeles för sällan, eller nej det gör vi egentligen inte. vi pratar i telefon ganska ofta, men det är nog inte riktigt samma sak som att träffas på riktigt. nej,det är det definitivt inte. hon är min bästa, bästa vän!

ikväll kommer irri-pirri hem till mig och ska bo här i några dagar. mina föräldrar är ju i väg på semester och det är så fruktansvärt tråkigt att vara ensam hemma. hade cissi fortfarande bott hemma så hade det varit lugnt, men det gör hon ju inte. jag saknar mina föräldrar lite och är svartsjuk som tusan på att de ligger på stranden när vi har sånt här skitväder. okej, idag skiner faktiskt solen men jag står inte ut med snön. FY!

nu ska jag återgå till min slutrapport.
ha det så bra!
hejdå.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaha, för du var ju inte bjuden men men. Du kunde ju inte komma ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback