torsdag (och äntligen påsklov!)

imorse när jag kom till skolan så var jag lite nervös, för vi började nämligen vår skoldag genom att prata med ett medium. otroligt spännande och intressant, fast jag inte riktigt helhjärtat tror på allting som hon säger. jag behöver bli övertygad om jag ska kunna tro på sådant. däremot var allting som hon sa ett nöje att lyssna på. man började tänka efter, känna efter och verkligen fundera på om det ligger någonting i det som hon sa. det var riktigt roligt!

nu sitter jag kvar i skolan och min mage hungrar snart ihjäl! jag valde att skippa lunchen och istället sitta och skriva slutrapporten till mitt projektarbete, vilket jag har gjort och är alldeles snart färdig. har en vecka till på mig att finputsa på! så efter det här ska jag köra och fixa mat till mig själv. sen ska jag köra till växthuset och hämta blommor som mamma hade beställt till alexander och andrés bror, robin. vid 4-tiden ska jag hämta mamma som förhoppningsvis har slutat jobba då och så ska vi upp till salongen och färga hennes hår.

när jag kommer hem ska jag äta god mat också. mamma och jag bestämde att vi ska lyxa till det lite, fast det bara är torsdag, med tanke på att det är lov imorgon. vi skulle antingen göra hemmagjord pizza eller så skulle vi grilla (mitt i vintern!) haha. usch, jag blir superhungrig av att skriva om mat.

senare ikväll ska jag hjälpa alexander (eller rättare sagt, ewalena) att duka till kalaset imorgon. sätta upp högtalare och sånt får bli alexanders syssla, så fixar vi finliret. sen ska jag följa med alexander hem och sova för att köra till hörby imorgonbitti och fixa mina naglar. de är helt misshandlade nu när jag har väntat en vecka längre, haha! helt galet. nej, det ska bli skönt att få dem vidgjorda.

det börjar kännas som att jag skriver endast för att jag ska, så nu ska jag gå härifrån.
ha en trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback