torsdag (och imorgon är det jobbtajm!)

okej, jag erkänner. JAG SAKNAR MINA FÖRÄLDRAR!
men jag hoppas ändå att de har en trevlig semester, för det är de välförtjänta av.

imorse sov jag riktigt länge. svek erika vid frukosten. sorry! igår var jag faktiskt riktigt social och gick upp klockan 7, för att äta frukost med henne innan hon åkte till sitt jobb. (sen gick jag till sängs igen, haha!). imorse blev det som sagt inte likadant, men hon var lika glad för det. jag skäller på min förkylning. ha!

min dag har bestått av kedjetittande på OC (började titta från avsnitt 1, så nu håller jag på att ladda ner resten av säsongen). nu är jag fast! one tree hill kommer inte ut mer än en gång i veckan, så jag behöver något annat. så det så! nu är jag precis hemkommen från ett besök hos min kära mormor. jag har varit där varje dag denna veckan, och igår så klippte jag och rullade hennes hår vilket resulterade i att hon var den sötaste tanten på stället idag (med sina fina lockar), men säg en dag som hon inte är sötast där? det är hon alltid; min mormor!

imorgonkväll kommer min balex hem igen. åh, det ska bli så mysigt.
det är svårt att vänja sig av vid att träffas varje dag.
jag tycker om honom så himla mycket, min snutt!

ha en trevlig torsdag, allihopa!
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback