Lördag 31/5

Jag och Alexander har precis kommit hem från stan. Lånade Ewalenas nya röda peugeot vid 13-tiden för att åka in och hitta lite kläder som min kära snutt ska ha på studenten. Han hittade ganska mycket faktiskt, fyndade en del på JC-rean. Det är så jäkla kul att handla kläder till honom och välja vad han ska ha på sig.

Ikväll blir det Tingvalla för hela slanten (kom vi på igår). Förfest hos min barndomsvän Freddan och Sara-Bara. Det ska bli lajbans som tusan. Amanda ska följa med också! Blir nog pizza innan och sen ska jag dricka passoa (eller kanske vin?). Det ska bli kul som fan i alla fall. Särskilt att träffa Sara, Linda, Fredrik, Philip och allihopa igen : )

Det blev ett snabbis-inlägg idag, för nu ska jag ut i solen igen.
Är lite smått avis på storasyster och André som kommer hem från Turkiet ikväll.
Men å andra sidan; vi ska ju till Kroatien om 2,5 vecka så jag har ju ingenting att klaga på!

Ha det najs!
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback