Lördag 3/5

Idag tog jag och min kära vän Erika en trip till Lund. Egentligen skulle vi till Malmö, men vi orkade inte köra den sista biten; eller jag orkade inte det. Vi åkte till Nova i alla fall och jag hoppades innerligt på att hitta en studentklänning, då jag verkligen inte haft tid eller ork att hitta en förut. Jag hittade många klänningar, men ingen som var "den rätta"; så att säga. Så på måndag när jag är helledig, så ska jag åka ner till Malmö med tåg och se om jag kanske har bättre tur där. Om typ, Erika eller Amanda känner för att hänga med så hade jag blivit glad? :)

Nu har jag precis kommit hem. Jag, Balex, Ewalena och Lolle var nere i Simrishamn en tur och åt kinamat.
Smakade smaskens!

Ha det bra, tjaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback