Måndag 26/5

Två dagar kvar till skattjakt och sen drar festen igång.
Jag längtar!

Idag blev det officiellt vilka man ska gå på balen med. Jag pratade med Henke angående min dejt och han tyckte att jag hade haft en jäkla tur! Jag får tro på hans ord och hoppas på att den här killen hör av sig snart, eller om vi kanske ses på onsdag? Det är lite spännande! Jag längtar tills jag får ta på min fina, fina klänning och gå på röda mattan. Det är då jag ska ta kort på mina vänner och klasskamrater i deras fina kläder och så ska jag ha en riktigt jäkla trevlig kväll! Waaaaaaaaaah, det ska bli roligt!

Annars har dagen varit bra. Städning och tjejsnack hela Jennis lektion imorse. Slutade vid 11, så då stack jag till salongen och solade. Lånade därefter Cias cykel och tog mig ut till sommarlust (Cissis och Andrés lägenhet) för att duscha. Vid 16.00 klippte jag min storebrors hår på salongen och nu är jag hemma. Kort dag som blev lång, tror jag.

Imorgon är det skoldags klockan 10.40. Lektionen varar till 12.00 och sen ska jag hem till Cissi för att lämna saker till både imorgonkväll och onsdag. Efter det, vid 16.00, ska jag och min älskade Amanda upp till blodcentralen och lämna lite blod. Jag är lite nervös, faktiskt. Har aldrig gillat det där med nålar och sånt! Fast när det är för en god saks skull så får man bita ihop lite, haha! Efter det ska jag återigen till Cissis lägenhet, för att göra vid mig och efter det så drar jag till Classic och äter en bit mat med klassen. Avslutar gör vi i Tivoliparken med tre glas vin, eller fyra. Det ska bli underbart mysigt!

På onsdag är det sedan dags för den länge efterlängtade skattjakten.
Och nu ska jag gå och packa till den och morgondagen!
Ha det bra, tja'rå!

Avslutar med lite bilder från helgen:
image51
Jag och Anna-Panna Engdahl. (Han till vänster vet jag inte vem det är!)

image52
Storasyster och Snutt-Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback