Samma dag, dock ett annat inlägg!

Denna dagen har varit väldans bra, faktiskt!
Bra resultat på nationella, rolig kund på kundpasset och nationella i engelska kändes bra efter att jag hade skrivit det. Jag ska vänta med att säga något till efter vi fått tillbaka dem; lätt att vara stor i truten annars. Det kändes bra, dock. Det gjorde det faktiskt.

Idag efter skolan körde jag och mamma till vinslöv för att hämta min balklänning. Så fin är den! Ska jag citera mormor så låter det såhär: "Den är väldigt vacker och det kommer du också att vara". Åh, hon är så söt. Fy sjutton, vad man kommer känna sig fin i sin klänning på baldagen och så ska man ha håret vidgjort. ÅH!

Nu ska jag strax titta på Andra Avenyn och efter det ska jag åka ner och sola.
Det var så fruktansvärt skönt sist när jag somnade i värmen.
Kroatien efter studenten ska bli gött!

Ha det så bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback