Söndag 18/5

Det är sjukt vad det går fort nu.
Massor av dagar som trillar bort; hälsodagar hit och dit.
För snart tar vi studenten, för snart tar vi studenten.

I fredagskväll var det utgång på schemat. Förfesten var hemma hos Henke i hans fina lägenhet och sällskapet var (för min del) erika, marie och en bunke killar. Vi hade dock astrevligt! Vid halv 12 började vi gå in mot stan och Oliver fixade in oss gratis på Grand (då inte alla i gänget fick fribiljetter sist). Massor av dans och trevliga människor. Jag hade en lång, låååååååång konversation med en lagom drucken Amanda, som jag för den delen mest tyckte var gulligt charmig. Min lilla Mändy-Pändy! Avslutning på pastavagnen med Alexander, Erika och Johannes och sen bar det hemåt för lite god natts sömn.

Igår var jag bakis och det var Alexander också. Han åkte iväg på rally och jag åkte till Hörby för att scrappa med svärmor. Det var sjukt kul igår, faktiskt. Jag fick ihop en bild med kort på Alexander och sen gjorde jag ett grattiskort, som tidsfördriv innan vi skulle åka hem.

På kvällen så åkte jag, Cissi, André och Alex till Malmö för att äta på Jensens Boefhus. Sedan länge planerat och nu blev det äntligen av. Helt galet god mat har dem och jag tror att jag talar för alla när jag säger att tanken på mat, efter de fina måltiderna vi fick, var nästan äcklig. Ja, fy tusan vad mätt jag var! Vi kom hem vid 11 och då kollade vi först lite på One Tree Hill innan vi somnade.

Nu tvättar Alexander bilen och jag ska faktiskt vara trevlig och gå ut och hjälpa honom nu. Han har ju trots allt lovat mig att vi ska till Åhus och äta glass i eftermiddag + att vi ska titta på Bodyguard tillsammans ikväll. MYS!

Ha det så bra, hej'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback