Tisdag 13/5

Jag är tidig i skolan idag igen. Precis som alla andra tisdagar. Jag börjar klockan 11 och tänkte att eftersom jag knappt börjat skriva på min livsåskådning som ska in på torsdag, så kunde jag skriva litegrann på den. Dock är jag så fruktansvärt sömnig att jag mycket, mycket hellre hade legat hemma och skolkat idag. Det hade varit fint!

Igår spelades det match mot Brösarp och vi vann med 6-1. Sjukt gött kändes det, vill jag meddela. Efter det så åkte vi hem (jag, mamma och Cissi), för att skriva lite studentinbjudningar. Mina är rosa med vita kuvert och jag är så nöjd med dem! Blev sängdags ganska sent, vilket känns idag. Usch, ikväll blir det definitivt tidigare.

Pratade med Alexander-Balexander igår. Denna veckan kommer gå så sjukt sakta för att det är hans sista, men det gör ingenting för på fredagkväll så vet jag att han är hemma för gott!

Nu ska jag skriva lite religon!
Ha det bra, hej'rå.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Aaha okej. Ja visst kan vi det. Jag tänkte bara att vi kunde träffas snart eftersom det aldrig blev av förra gången :S Men vi hörs i veckan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback