Tisdag 20/5

Hade jag varit under 18 så hade jag fått studiebidraget idag.
Snacka om att det hade varit välkommet.

Dagen har varit helt okej, faktiskt. Imorse var jag på skolan redan vid 8 (och jag började inte förrän 13). Hade en del att göra, så jag drog in min sovmorgon. Läxorna blev i alla fall klara och mitt engelska-arbete blev inlämnat till en lärare som tyckte det var urgött att jag hade tagit med källor. Det får mig att undra vad de andra gjorde den lektionen när hon gjorde klart att det var typ det viktigaste (och så att källorna var på engelska förstås!) Det kändes urbra iaf. Nu är det bannemej inte mycket läxor kvar.

Eftermiddagen bestod av håruppsättningar med oasis på Anna-Lenas lektion.
Jag är så fruktansvärt trött på uppsättningar nu, dock. Så det var inte det roligaste jag gjort!¨

Ikväll är det match mot Vinslöv och jag vill egentligen inte, för jag har lite annat att tänka på denna veckan.
Men, vad gör man inte för laget? Ikväll blir det vinst!

Nu ska jag och mamsen åka till mackedonkan så jag får mat i magen innan samlingen.
Ha det  najs! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback