Tisdag 27/5

Dagen innan skattjakt.
Nu blir det party :)

Idag har vi en sån meningslös dag som bara lärare kan komma med. Vi har en lektion, mellan 10.40-12.00 och vi ska inte göra något speciellt. Lämna in lite böcker och snacka, vilket jag inte känner ett dugg för idag. Det känns som att många lektioner som är inplanerade nu på slutet bara är onödiga. Vi kunde snacka och lämnat in böcker förra veckan! Undrar var Erika håller hus? :)

Efter skolan idag är det hem till Cissi och slappe. Vid 16.00 ska jag som sagt, till blodcentralen för första gången i mitt liv. Amanda är med mig som stöd (och jag är hennes). Efter det ska jag återigen till Cissi och göra vid mig (invadera Rasmus lite) och sen ska jag befinna mig på Classic 18.30. En sak som jag funderade ordentligt mycket på igår när jag packade väskan för dessa två dagar är; hur tusan man vet hur mycket man ska dricka imorgon på skattjakten? (i förväg, så att säga). Det är ganska svårt att uppskatta. Jag kastade ner en del och resonerade som så; att om jag behöver mer (eller nåt?) så får jag be någon i klassen att gå till systemet åt mig! Det får duga.

Nu ska jag traska ner och kolla in bal-listorna igen.
Glömde kolla vilka mina vänner ska gå med, så det får jag minsann göra!
Ha det så bra! Tja'rå.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Of course måste vi det :) Och det lär vi ju göra. Ska ni ut på kvällen också eller?

Postat av: Erika

Jag lämnade också blod idag för första gången, men det gick kanon! Heja oss blodgivare! Hur gick det för dig? :)

2008-05-28 @ 22:05:00
URL: http://kiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback