Tisdag 6/5

Nu tycker jag att det är dags att börja räkna ner!
För vi ska ta studenten.

Jag sitter på skolan (precis som alltid på tisdagmorgnarna). Jag börjar inte förrän klockan 11, men måste ju som sagt åka in nu då jag inte kan ta mig ner till bussen i Degeberga utan mamma & pappa. Det gör inte så mycket, dock. Man får ganska mycket gjort i läxväg! Snart ska jag gå bort till Annica och prata betyg. Fick tillbaka mitt nationella prov i Svenska och det såg väääääääääldigt bra ut. Så, idag är en bra dag!

Idag ska jag hämta hem min balklänning! Köpte studentklänningen igår. Mössan är fixad. Skorna och väskan är det enda som återstår och jag vet vad jag ska ha för något, så nu ska jag bara få tummarna ur häcken och gå och köpa dem. Fy sjutton, vad skönt det ska bli när allting är färdighandlat.

STOCKHOLM PÅ TORSDAG MED KLASSEN.
då är det party!

Lite frågor som avslutning?

När fyller du år: Jag fyller år den 11 november.
Var i världen vill du åka: I Australien vill jag hamna någon gång.
Hur många syskon har du: 4 stycken, och alla är lika bra.
Är du i ett förhållande: Javisst, är jag det.
Hur länge isåfall: I tre år. Det är jag och Balex!

Hur många timmar sov du i natt: 7 timmar.
Vilken är din favoritlåt: Jordin Sparks feat. Chris Brown - No air.
Vilken bok läser du just nu: Den som älskar något annat - Karin Fossum
Vilken är din favoritserie på tv: Jag har två; One Tree Hill och Andra Avenyn.
Vad har du på dig: Gula jeans, svart tunika och en vit kofta.
Favorit-snabbmat: Mackedonkan! Pizza sitter också fint när man är riktigt sugen.
Favoritdricka: Kallt, vitt vin med en liten isbit!

Vad jobbar du med: Fram till den 5 Juni studerar jag, men efter det arbetar jag som frisör.
Vad gör du när du inte jobbar: Skola och fotboll. Umgås med familj, pojkvän och vänner.
Vad kallar dina vänner dig: Rätt och slätt; Lotte.
Hur hade dina vänner beskrivit dig: Envis och lättövertalad på samma gång? Jag tror att de tycker att jag är snäll.
Vilken linje gick du på gymnasiet: Jag går fortfarande på gymnasiet; Frisörlinjen.
Festar du för ofta: Jau, det blir väl en del.
Uteklubbar eller hemmafester: Det är roligt på varsitt sätt. Hemmafester på sommaren är sjukt kul!
Vad åt du senast: Frukost imorse. Mackor med skinka & gurka.
Vad/vem klarar du dig inte utan: Alexander, no doubt about it.

Nu ska jag återgå till min livsåskådning.
Ha det bra, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback