Torsdag 15/5

Imorgon är det färdiglumpat för alexanders del.
Det känns så fruktansvärt konstigt, men ack så skönt!

Jag sitter helt ensam på Milnergymnasiet. Helt seriöst, så tror jag att det bara är jag och städerskan här. Båda mamma och pappa skulle köra tidigt som fan till jobbet och jag är inte den som är den, så jag tänkte att eftersom jag har ett megastort prov nu på morgonen så skadar det inte att åka in tidigt och plugga in i det sista. Jag måste vara galen! Det hade varit asgött att ligga i sängen och sova nu, och med det menar jag vartenda ord.

Imorgon är det utgång! Efter hur det ser ut just nu iaf. Om inte Mia hakar på så sticker förmodligen inte jag ut, så det får vi verkligen hoppas på att hon gör. Vi ska även anmäla vårt skattjaktslag idag. Det ska bli najs!

I eftermiddag ska jag sitta kvar i skolan fast vi slutar runt 12. Jag måste skriva klart min livsåskådning och få den inlämnad. Jag känner på mig att ifall jag åker hem så blir det inte ett dugg gjort och därför tänkte jag faktiskt sitta kvar idag. Har mammas bil, så jag behöver inte känna mig stressad och hur & när jag ska komma hem. Väldigt skönt faktiskt.

Imorgon är det praktik hela långa dagen!
Vad jag vet än så länge så ska jag få ett besök av min kära vän Sandra Samuelsson.
Det ska bli mer än trevligt :)
Hej'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback