Torsdag 22/5

Det är helt galet att det redan är torsdag.
Veckorna går så fort nu!


Idag ska jag redovisa min livsåskådning i religionen och det är typ det enda viktiga som  jag ska göra idag. Det känns så konstigt när skolan börjar trappas ner och man blir allt mer ledig. Jag antar att vi slutar runt 12-snåret och då ska jag sätta mig och komplettera det pyttelilla som skulle kompletteras innan den lämnas in. Efter skolan ska jag sticka till salongen och sola lite, för att få lite färg. Har inte haft tid att vara i solen när den har varit framme, så nu är det dags att ta till fusket.

Ikväll är det träning för fulla muggar. Efter matchen i tisdags är jag återigen taggad som en gnu. Det krävs inte så mycket för att jag ska tända till! Efter träningen är det hem och bums i säng, för imorgon är det praktik.

Som sagt, imorgon, praktik hela långa dagen. Jag ska färga Karro, klippa Nils och lite annat smått och gott som jag inte kommer ihåg nu i all hast. Jobb till 18 och sen ska jag hem till Cissi & André på förfest. Det ska bli askalas-kul! Ska få träffa Sara, Philip och en massa andra som jag inte träffat på år och dagar! Utgång på Grand och som sagt; det ska bli så roligt!

Nu ska jag återgå till min livsåskådning.
För att orka med får man intala sig att det faktiskt är det sista jag gör i skolväg.
Ha det så bra! Tja'rå.

Kommentarer
Postat av: Lia

lycka till med redovisningen :D

Postat av: Isabell

Hej, jaa det kan vi säl göra. Detta blir sista helgen. sen blir det inte förren efter studenten. Men vi hörs! puss

2008-05-22 @ 17:51:05
URL: http://giuffrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback