Torsdag 29/5

Skattjakten igår var det roligaste jag varit med om på riktigt länge! Alla var på så sjukt bra humör och allting var verkligen perfekt; stämningen, vädret och ja, allt! Jag träffade många som jag känner; sen länge tillbaka och såna som jag lärt känna på senare dagar och alla var precis lika trevliga att träffa! Efter tivoliparken stack jag och Erika hem till storasysters lägenhet; sov och käkade pizza. Vid 8-tiden var det dags för förfest igen och sen stack vi till Banken. Jag var trött och hungrig, men försökte parta ändå. Det händer en gång i livet och jag ska njuta som en galning dessa dagarna!

Idag har jag varit bakis! Mikis var gullig och färgade mitt hår imorse; dock gillade jag inte när hon började dra ut slingor för det gjorde så förbaskat ont (antagligen för att mitt hår är sletet & att jag redan hade huvudvärk!). Efter det så färgade jag hennes och sen gick jag hem till storebror som bjöd mig på lunch. Tog en liten powernap i hans soffa innan jag vandrade in till salongen och solade. Nu har jag precis kommit hem och väntar på maaaaaaaaaat! Senare ikväll så blir det mys med min älski-pälski som jag inte sett på flera dagar nu. MYS!

Imorgon är det praktik hela långa dagen och på kvällen ska jag faktiskt ta det lugnt.
På lördag blir det nog lite party, men imorgon känner jag (redan) att jag kommer vara död.
Ha det så bra allihopa, för det ska minsann jag ha!
Hej'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback