Fredag 28/10

Idag är en städdag. Alexanders jobbyxor är så galet smutsiga och ändå envisas han med att springa runt med dem i hela lägenheten, vilket resulterar i att Charlotte Nordahl får städa upp grus som en jäkla galning när hon går upp på morgonen. Där är nog skillnaden mellan killar och tjejer. Alexander bryr sig inte ett dugg om han får springa runt på ett skitigt golv och jag mår nästan illa.

I eftermiddag ska jag möta storasyster på stan. Vi ska väl traska runt och se om vi hittar något fint till ikväll. Sen ska Cissi gå bort till systemet och se om hon kan köpa några av den nya winter-xidern. Det ska bli spännande och se hur de smakar. Senare ikväll ska vi två gå på Bra Vibrationer. Det ska bli alla tiders! :) Alexander ska upp tll Nässjö på maskerad så Cissi ska sova här efteråt. Så ingen av oss behöver gå hem själv, vilket är skönt!

Jag längtar efter Amanda. Det ska bli så himla roligt när du kommer hem och berättar om allt roligt som du har haft för dig borta på andra sidan jordklotet. Jag lägger in en bild som visar upp mina två gullisar; Amanda och Irri.

None

och en bild på mitt sötnöt som vägrar komma ner från Växjö.
Saknar dig också, Anna-tokstolle :)



Och därmed önskar jag alla en trevlig helg!
Ha det så bra :) Tja.


Kommentarer
Postat av: amanda

aaaah lottepotte! du ar saa tusans goo!! och det ska bli saa roligt att traffa dig igen! Jag e bjuden till cissis o andres julklappsspelkvall den 19e! :) ska bli valdans roligt! :) du kommer val??? langtar efter dig! pussokram!

2008-12-10 @ 01:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback