Lördag 29/11

Igårkväll hade jag så jävla roligt. Det är så galet! Jag och Cissi begav oss till Yllan vid 7-tiden, för att se den omtalade Bra Vibrationer-showen med Charlotte Perrelli. Vi satt med Rille, som arbetar på K-bladet och vi hade så himla kul hela kvällen. Gratis dricka, god mat, trevligt sällskap! Vid 12-tiden stack vi till Class och där hade jag också galet roligt ;) Kvällen blev himla lyckad. Imorse mådde man inte riktigt lika prima, kanske. Som tur var så började jag inte jobba förrän 12 i och med att det är långlördag.

Så ja, idag har jag jobbat. Det har varit lajbans. Dagen har bara försvunnit! Så nu sitter jag och väntar på min käre grabb som är på väg hem från Nässjö. Så, när han kommer hem ska vi åka till Slätteberga och bli bjudna på mat. Mamma och pappa ska också hem till Ewalena och Lolle, så det ska bli riktigt trevligt. Sen sover jag nog i Degeberga, eftersom jag, mamma och Cissi ska baka imorgon bitti. Lussebullar; i love it.

Nu ska jag återigen lägga mig i soffan.
Min kropp är lite sleten efter gårdagen :)
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback