Måndag 10/11

Jag fyller år imorgon.
Happy birthday to me.

Så galet trött på allt som har med gesällbrevet att göra. Hade kunnat hoppa ut genom fönstret på salongen bara för att slippa öva. Det hade dock inte haft så mycket verkan då jag hade hamnat mitt på gågatan. Det kunde funkat iaf. Dagen har bestått av övande, övande och övande. Färgade en hes Karin imorse så att hon är snygg till söndag. En sak färdig iaf! Hanna har precis gått hem nästan. Fick fint besök på en liten kaffeslurp och så fick hon ju se lägenheten också. Det var najs. Hon tyckte den var fin och det tycker ju jag också, så jag är nöjd.

Imorgon är det lika mycket övande. Ewalena klockan 9 och sen rullar det på hela dagen.
På kvällen är det minikalas hemma hos mams och paps för att fira mig.
Det ska bli väldigt fint med lagad mat och trevligt sällskap.

Nu ska jag återgå till att gräma mig över skit-gesället.
Ha det bra, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback