Måndag 24/11

Jag och Alexander har börjat med självscanning och det är så jäkla roligt att jag nästan åker till Maxi bara för att det är kul.
Nej, riktigt så illa är det kanske inte, men det är lite roligare att handla vill jag medge.

Jag är trött på detta tråkiga vädret och jag är trött på min ihängande förkylning som aldrig verkar vilja ge sig. Varje morgon känner man sig som en zombie, sen bättrar det sig under dagen och nästa morgon är ännu ett helvete. Jag blir så trött. Får väl börja knapra mina echinaforce igen och se om de vill mig lika väl som sist.

Ikväll ska jag och Alexander äta tacos och mysa.
Det ska bli såååååååååååååå gott.

Lönen imorgon blir galet mycket fetare än vad jag trodde! Nu kan vi göra om budgeten för nästa månad helt och hållet. Im so happy! Och imorgon är det dags att storhandla med min älskade sambo. Han som tycker det är så roligt :)

Ha det bra!
Tjadå.

Ps. I'm blond again.

Kommentarer
Postat av: caroline

lösenordet till min hellobaby-blogg,

användarnamn: hello

lösenord: goodbye



kram!

2008-11-24 @ 18:30:15
Postat av: Cissi

Du är en kass uppdaterare. Hoppas du är en bättre Bra Vibrationare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback