Onsdag 19/11

Eva Cassidy's version av "true colours" är galet bra.
Den spelas om och om igen hemma hos oss, kan jag säga.

Jag är så himla trött på personer som kritiserar andra för vartenda snedsteg de gör, men som alltid är perfekta själva. Jag är trött på de som kallar sig vänner, fast de i själva verket bara är vänner när det passar och samtidigt kritiserar andra som beter sig precis likadant som de själva. Om man vill ha vänner så får man helt enkelt bry sig om dem! Jag blir trött och tänker fan bara bry mig om de som verkligen bryr sig om mig tillbaka. Så är det bara.

Ikväll ska jag och Alexander äta fiskpinnar med potatis och stuvad spenat. Det är så himla gott och jag har inte haft tid/ork att laga det sedan vi flyttade in. Tro det eller ej, så har Alexander frågat ofta den senaste tiden "om vi inte ska äta spenat snart?". Han åt det för första gången för några månader sen, hemma hos mamma & pappa. Han fäste sig vid det direkt, tror jag. Inte gör det mig något, för jag tycker om det jag också.

På fredag är det inflyttningsfest/förfest hemma hos mig. Mina brudar kommer (klassen), så till er andra: det blir förfest för mina andra brudar också en dag. Blir dock lite många om alla ska vara här samtidigt! Efter förfesten blir det iaf utgång på Grand och det ska bli så himla roligt. Första gången för mig sen de öppnade efter sommaren!

Nu ska jag dricka kaffe.
Tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback