Söndag 9/11

Nu är jag pigg och utvilad efter en liten minisemester på Lalandia. Det har varit mycket bad, mycket dricka, mycket fest och jag har haft skitkul. Lite missöden var där såklart, men det är sånt man får räkna med när man åker iväg ett skitstort gäng tjejer som ska samsas och bo i samma stuga. Dock hade vi inga problem i vår stuga och det ska man vara glad för.

Nu är jag tillbaka hemma som sagt och framför mig har jag en helvetesvecka. Jag måste öva till gesällen varenda, varenda dag och jag känner mig så himla stressad. Jag fyller år på tisdag, vilket gör att jag alldeles säkert inte kommer njuta av min födelsedag utan ta den som vilken dag som helst. Ja, det är tråkigt. Det finns dock inte så mycket att göra åt det.

Nu ska jag återgå till familjen en stund till innan jag och Alexander beger oss hemåt.
Det känns konstigt att inte bo här längre, haha.
Ha det najs, tja.

Kommentarer
Postat av: Misen

fan vad skönt det känns att höra att du tycker att gesället är skit. jag är så jävla trött på det o det går så jävla dåligt för mig. jag har glömt allt sen jag gick i skolan. känns som typ 19009u098 år sen. jaja. det roliga är att jag sökte på "frisör gesället" på google, o då kommer ditt ansikte upp! haha. jag blev lite förvånad faktiskt. på google av alla ställen. o en av de få jag känner. lycka till på söndag. jag ringer kanske dig i helgen. puss

2008-11-10 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback