Tisdag 18/11

Dagen har varit slapp. Man känner att man behöver vilan efter all stress som varit. Jag har börjat fatta det nu, by the way. SÅ JÄKLA GÖTT! Jag är helt färdig frisör nu. Helt jävla klar. Så jäkla underbart!

Imorse var jag på möte. Eller imorse och imorse; klockan var 11. Efter det cyklade jag i ösregnet bort till Maxi för att handla lite pålägg och sådär. Vid 2-tiden kom Erika och Misen till mig och fikade. Så himla skönt att få prata med er igen! Det känns som att det var evigheter sen sist! Jag tycker om er. På fredag blir det party!

Imorgon ska jag och Cissi köpa present till Stoffe.
Komma ihåg, komma ihåg, komma ihåg..

Eva Cassidy är världens bästa. Det spelar ingen roll hur man bor för bara man tänder lite ljus och sätter igång nån av hennes låtar, så är det så jäkla mysigt. Jag har laddat ner en hel mapp med alla hennes album, live som inspelat i studio. Jag har verkligen alla. Så nu jävlar ska det mysas i vårt hem!

Jag är nöjd och jag är, för den första gången i mitt liv, riktigt stolt över mig själv. Jag är bra!
Ha det bra, hej.

Kommentarer
Postat av: caroline

hej! :)



vad roligt! ja jag känner ju igen dig självklart :) lösenordet kommer senare och självklart får du fortsätta läsa min blogg!



kram

Postat av: Cissi

Ja, du är bra! Kladdkaka + Persbrandt + Ny soffa = KALAS! :)

2008-11-19 @ 11:14:43
URL: http://sesajlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback